Pazartesi, Mayıs 11, 2009

Intertech'de 1. Sene - Hayatımın ilk yıllık izin deneyimi ;-)


Evet Intertech'de 1. yılımı 3 Mart 2009 itibariyle tamamladım. Eah bunu yazmak da 2 ay sonraya denk geldi idare ediverin gari...



Bu 1. yıl içinde DashBoard (1, 2, vd)kavramını Winamp dışında da öğrendim. Tabiki sadece bu değil bunun yanında bunları da "FrameWork, HostIntegration Server, KKB, LKS, Logistic regration, Score, TCMB Memzuç, Case (en garip tanım), vd." gördüm vede öğrendim. Bunun yanısıra 3. bölüm müdürü değiştirdim, projelerin tekinde 1. grup müdürü eskittim. Artık direkt GMY'ım var, ara müdürler yok ;p En güzeli de KKB konusunda bizim IT tarafında otorite sayabilirim kendimi.

Bu sırada ilk 1 haftadan sonra 1 ay'ın 3 günü evimde geri kalanını şirket yatarak yaşadığım tempolu bir iş yaşantısı olurken herkes
"İzne çıksana"
diyordu. Bende ki cevap basit idi
"Daha yılım dolmadı"
Onlar da;
"6 ayı doldurunca önümüzde ki yıldan kullanabilirsin"
diyorlardı. Ancak bu sırada ben bunu bile doldurmamıştım. Ve bir gün sonunda doldu. hakkım vardı ancak ne yapılırdı bilmiyordum izinde ondan kullanmamıştım. Ta ki geçen hafta Pazartesi günene kadar. Devamlı çalıştığım yazılımcı Nazım Balayev Azerbeycan'dan izinden gelmişti. Yüzünde gülücekler açıyordu. Sordum
"Nazım bu ne surat"
cevap basitti.
"İzne gittim daha ne olsun."
"?" bu kadar güzel mi oluyor izin. Öğleden sonra Nazım'a sordum
"İzne Çıkıyım mı?"
Baktı ve
"Çık da ne yapacaksın"
dedi. Evet ne yapacaksın güzel bir soruydu. Düşün düşün;

Beyşehir..!

Hem eşim dostum var, 2 sene yaşadım orada, hem ziyaret hem de kafa dinlemek için güzel bir yer, hala terk ettiğime pişman sayılırım. Uzaklaşmasam belki huzurumu bulamıyacaktım aman geçti Bolu pazarı vur eşşeği Niğde'ye.

Velhasıl izin için Ayşe'ye gittim SME olunca olmaz dedi dedim sadece 3 gün o zaman OK verdi. Gerçi izin girecem girmesine de müdür olmayınca DD'ye gidiyordu. ŞGY, Ayşe, Rota'cılar derken beremediler Ayşe'ye düşürmeyi bende DD'ye gönderdim. Aman Allah'ım o ne 1 dk kısa sürede izin onaylandı. ;) Normalde izne çıksan dönsen o izin bir müdür de iş akışında onay da beklerdi. En iyisi DD ya evet yada kesin hayır sürümceme yok! 17'de izin onaylandı 17:20'de Beyşehir'e bilet aldım ve 17:45'de işten kaçıp eve gittim eşyalarımı topla 20'de otobüse atla sabah Beyşehir...

İznide ayrıca anlatırım...

Etiketler: , ,

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home