Salı, Temmuz 10, 2007

huh insan hayatını unutur mu?

Blog'unu unutur mu diye yazılar yazarken bir bakmışım hayatımı unutmuşum. Pek daral durumu olmazdım ama son 1 aydır tekrar aynı pozisyonu aldım.

Neden yok yada var galiba insanlar arkadaşlar evlenip gidiyorlar ben ise tek tabanaca ve öylede devam edeceğiz anlaşılan bu şekilde..!

Evlenebilecek bir durumun var lakin sorguluyorum kendimi onunla evlenilir mi? vs vs bir de kendi ev düzenim var tuz bile benim istediğim yerde birisi gelip onu değiştirmemeli! Tabiki bu kafa ile gidince bekarlık devam geliba bana! Çocuk yada bebek güzel birşey bende istiyorum onlardan (evlenmek şart mıdır?)

Akıl fikir lazım bana..!

1 Comments:

At 7/12/2007 08:25:00 ÖS, Anonymous Adsız said...

Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Se você quiser linkar meu blog no seu eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If you speak English can see the version in English of the Camiseta Personalizada. If he will be possible add my blog in your blogroll I thankful, bye friend).

 

Yorum Gönder

<< Home